Zleceniobiorca szkolenia: HAPPYSMILE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA, z siedzibą w Gdańsku (80-369), Al. Rzeczypospolitej 4D/172, NIP: 584-279-62-03
§1
-
- Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca zobowiązuje się do przeprowadzenia w dniu(ach) określonym(ych) w Informacji/Zaproszeniu na rzecz Zleceniodawcy: szkolenia o nazwie: jak w Informacji/Zaproszeniu, na które to szkolenie składać się będą: wykłady, prezentacje oraz warsztaty praktyczne z tematyki stomatologii i protetyki.
- W/w. szkolenie w imieniu Zleceniobiorcy prowadzić będzie uznany trener i wykładowca: jak w Informacji/Zaproszeniu.
- Szkolenie odbędzie się w jak w Informacji/Zaproszeniu.
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do przeprowadzenia w/w szkolenia:
- zgodnie z najnowszymi informacjami, trendami oraz wiedzą: stomatologiczną i protetyczną, oraz
- z dochowaniem należytej staranności, oraz
- zgodnie z przyjętymi w obrocie zasadami sztuki tego typu.
- Zleceniodawca zobowiązuje się do obecności na w/w. szkoleniu oraz do aktywnego udziału w jego trakcie.
§2
- Za poprawne, rzetelne i terminowe przeprowadzenie szkolenia, o którym mowa w §1 regulaminu, Zleceniobiorcy przysługuje prawo do żądania od Zleceniodawcy wynagrodzenia w kwocie netto/brutto: jak w Informacji/Zaproszeniu.
- Wynagrodzenie określone w §2 ust 1 regulaminu będzie płatne z góry, do dnia jak w Informacji/Zaproszeniu, na podstawie wystawionej i przekazanej faktury zaliczeniową (proforma). Po poprawnym, rzetelnym i terminowym szkoleniu, Zleceniobiorca wystawi Zleceniodawcy właściwą fakturę.
- Strony dopuszczają mailowe przekazanie faktury proforma oraz właściwej, za pośrednictwem osób do kontaktu określonych w §3 ust 1 regulaminu.
- W przypadku nie przeprowadzenia szkolenia, o którym mowa w §1 regulaminu, z uwagi na okoliczności leżące po stronie:
- Zleceniodawcy – wpłacona zgodnie z §2 ust 2 regulaminu kwota wynagrodzenia nie ulega zwrotowi, co Zleceniodawca przyjmuje do wiadomości i wyraża na powyższe zgodę.
- Zleceniobiorcy – wpłacona zgodnie z §2 ust 2 regulaminu kwota wynagrodzenia ulega zwrotowi, po uprzednim przesłaniu w formie pisemnej lub mailowej (na adres Zleceniobiorcy lub adres mailowy określony w §3 ust 1 pkt 2 regulaminu) przez Zleceniodawcy stosownego wniosku o zwrot tegoż wraz z podaniem numeru konta, na jaki kwota ta ma być zwrócona. Zleceniobiorca zwróci powyższą kwotę na zasadach wyżej określonych w terminie do 14 dni od otrzymania w/w. wniosku o zwrot z wszelkimi wymaganymi tam informacjami.
§3
- Z tytułu realizacji niniejszej regulaminu – osobami do kontaktu są ze strony Zleceniobiorcy:
p. Kamila , tel. 602511614,
e-mail: kontakt@smile-academy.pl;
- Sprawy sporne wynikające z treści niniejszego regulaminu rozstrzygane będą przez Sąd właściwy ze względu na siedzibę Zleceniobiorcy.
- W sprawach nie uregulowanych treścią regulaminu, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
- Poprzez udział w szkoleniach Uczestnik otrzyma wiedzę obejmującą metodologię działania z zagadnień, których dotyczy szkolenie. Informacje te zostaną również uwzględnione w materiałach edukacyjnych przekazywanych Uczestnikom (materiały szkoleniowe, publikacje etc.). HappySmile nie gwarantuje Uczestnikom osiągnięcia założonego przez nich skutku związanego z tematyką szkolenia. Uczestnik jest odpowiedzialny za sposób, w który korzysta z przedstawionych mu metodologii, materiałów szkoleniowych.
- Osoby biorące udział w szkoleniu oświadczają, że nie będą zgłaszać jakichkolwiek roszczeń w stosunku do szkoleń lub materiałów z nich pochodzących. HappySmile dokłada wszelkich starań w celu zagwarantowania najwyższej jakości merytorycznej przekazywanej Uczestnikom podczas szkoleń wiedzy oraz materiałów edukacyjnych
§4
Zasady składania reklamacji:
- Reklamacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej przesłane na adres mailowy kontakt@smile-academy.pl, w terminie 14 dni od daty zakończenia szkolenia,
- Reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w przeciągu 30 dni od daty ich otrzymania,
- Reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa Firmy, imię i nazwisko, telefon, adres mailowy), kod i termin szkolenia, szczegółowe opisanie szkolenia, powód reklamacji i uzasadnienie,
- Powodem reklamacji nie mogą być sytuacje/zdarzenia niezależne od HappySmile
- Reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku osób wobec których HappySmile ma roszczenia finansowe.
§5
- Uczestnicy wszystkich szkoleń organizowanych lub współorganizowanych przez HappySmile oświadczają, że nie będą ich nagrywać, reprodukować, utrwalać lub rozpowszechniać w jakiejkolwiek formie. Wszystkie materiały szkoleniowe stanowią własność intelektualną ich twórców, są chronione prawem autorskim i udostępniane uczestnikom jedynie do użytku prywatnego. Materiały szkoleniowe nie mogą być sprzedawane, odsprzedawane, powielane lub udostępniane publicznie osobom nie biorącym udziału w szkoleniach lub usługach doradczych. HappySmile zastrzega sobie prawo do produkcji, reprodukcji i obróbki filmów wideo, nagrań audio, zdjęć, publikacji oraz jakichkolwiek innych materiałów związanych z prowadzonymi przez nią szkoleniami lub usługami doradczymi, z wyłączeniem jakichkolwiek innych podmiotów.
- Uczestnicy wszystkich szkoleń organizowanych lub współorganizowanych przez HappySmile oświadczają, że wyrażają zgodę na utrwalanie ich wizerunku lub głosu, w szczególności poprzez ich nagrywanie i fotografowanie oraz późniejszą publikację zdjęć, nagrań audio/video ze szkoleń lub usług doradczych oraz na użycie ich imienia, wizerunku, głosu i oświadczają, że nie będą mieli jakichkolwiek roszczeń z tym związanych.
- HappySmile będzie wykorzystywać zdjęcia, nagrania audio/video oraz inne materiały zawierające imię, wizerunek, podobieństwo lub głos uczestników jedynie w celach promocyjnych, marketingowych, wizerunkowych lub w celu przygotowania szkoleń.