Smile Academy

Regulamin

§1 DEFINICJE

Administrator Serwisu – HappySmile Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Gdańsku, przy al. Rzeczypospolitej 4D/172, NIP: 5842796203.

Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem: https://smile-academy.pl służąca do realizacji Usługi oraz umożliwiająca korzystanie z usług świadczonych przez Administratora.

Uczestnik – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z usług za pośrednictwem Serwisu. Zarówno kursy stomatologiczne praktyczne, jak również teoretyczne – to szkolenia przeznaczone dla lekarzy dentystów, higienistek stomatologicznych, asystentek stomatologicznych, studentów i stażystów kierunku stomatologicznego lub innych osób związanych z funkcjonowaniem praktyki stomatologicznej albo z rynkiem stomatologicznym, zwanych Uczestnikami.

Kurs – usługa szkoleniowa, za którą pobierana jest Opłata.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta w celu zawarcia Umowy sprzedaży, określające liczbę Usług, dane płatności i ewentualne dodatkowe informacje.

Umowa sprzedaży – w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, umowa zawarta z Klientem, z wykorzystaniem Serwisu.

§2 KORZYSTANIE Z SERWISU

Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu Klient zobowiązany jest zapoznać się z niniejszą treścią Regulaminu.

Klient jest zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu podczas korzystania z Serwisu.

Korzystanie z Serwisu możliwe jest przy pomocy urządzenia z dostępem do internetu wyposażonego w przeglądarkę internetową i system operacyjny.

Z Serwisu mogą korzystać osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

§3. WARUNKI ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY I REALIZACJI USŁUGI

W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Serwisu należy w pierwszej kolejności dokonać wyboru Usługi dostępnej w przedmiotowym Serwisie.

Wybór Kursu przez Klienta jest dokonywany poprzez złożenie Zamówienia lub podczas konsultacji z doradcą, który potwierdza wybór i warunki na wskazany adres mailowy: kontakt@smile-academy.pl, bądź telefonicznie pod numerem telefonu +48 602-511-614.

Złożenie Zamówienia wymaga:

  • dokonania akceptacji treści Regulaminu,
  • wyboru czasu trwania oraz daty i godziny Kursu za pomocą formularza rejestracji dostępnego w Serwisie,
  • podanie niezbędnych do realizacji Kursu danych osobowych i kontaktowych Klienta
  • dokonanie Opłaty poprzez system Przelewy24 przy użyciu karty, przelewu lub kodu BLIK.

Czas realizacji Zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Administrator umieścił w Serwisie informację o terminie, w jakim Klient jest zobowiązany dokonać Opłaty rezerwacyjnej.

Nie opłacona w ciągu 3 dni od złożenia Zamówienia rezerwacja Usługi skutkuje jej anulowaniem, a tym samym rozwiązaniem Umowy Sprzedaży.

Po złożeniu Zamówienia Administrator Serwisu przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji, co potwierdza również zawarcie Umowy sprzedaży.

W przypadku, gdy Klient nie skorzysta z zakupionego i opłaconego Kursu z jakiejkolwiek przyczyny leżącej po stronie Klienta, Administrator Serwisu nie zwraca Opłaty dokonanej przez Klienta podczas składania Zamówienia.

Uczestnicy:

  • Uczestnik winien podać dane niezbędne do wystawienia faktury oraz certyfikatu.
  • Uczestnicy kursu potwierdzają każdorazowo swoją obecność na szkoleniu podpisem na liście obecności.
  • Uczestnikiem kursu może zostać każda osoba, która wyrazi – drogą e-mailową, telefoniczną lub w inny, przyjęty zwyczajowo, sposób chęć uczestniczenia w szkoleniu.
  • Każdy Uczestnik, zapisując się na kurs telefonicznie lub e-mailem, dostaje potwierdzenie uczestnictwa pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.

Obowiązki organizatora Kursu:

  • Organizator wystawia certyfikat ukończenia kursu i/lub w przypadku kursów zarejestrowanych w Izbie Lekarskiej, zaświadczenie o odbyciu kursu, zawierające odpowiednią liczbę punktów edukacyjnych.
  • Organizator dba o bezpieczeństwo w miejscu odbywania się kursu, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa.

§4. DANE OSOBOWE

Wszelkie dane osobowe podane w procesie rejestracji w Serwisie będą wykorzystane przez Serwis wyłącznie do celów realizacji Usługi, przyjęcia zapłaty, udokumentowania transakcji oraz dla celów rachunkowych.

Szczegółowe informacje dotyczące gromadzenia, przetwarzania i przechowywania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

§5. REKLAMACJE

Klientowi przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji.

Rejestracja na dane szkolenie pociąga za sobą obowiązek zapłaty 100% ceny danego szkolenia. Rejestracja i brak opłaty za szkolenie w ciągu 3 dni od daty zapisania na kurs skutkuje wykreśleniem z listy uczestników.

Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, opis zgłaszanych zastrzeżeń oraz wskazanie pożądanego przez Klienta sposobu rozwiązania problemu.

Wszelkie reklamacje związane z Usługą lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient powinien kierować w formie pisemnej na adres siedziby Administratora serwisu, czyli: HappySmile Sp. z o.o. Sp. k. al. Rzeczypospolitej 4D/172, 80 – 369 Gdańsk. Reklamacje można również składać e-mailem przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego na stronie Serwisu.

Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji.

§6. WARUNKI DOKONYWANIA ZWROTÓW

Administrator serwisu dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Uczestnikowi, który zapłacił za kurs, a nie poinformował Organizatora o swojej nieobecności na 30 dni przed podanym terminem kursu lub odwołał obecność w terminie krótszym niż 30 dni wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.

Uczestnikowi, który zapłacił za kurs i odwoła swój udział z wyprzedzeniem większym niż 30 dni, zostanie zwrócone 100% wpłaconej kwoty.

Rezygnacja z kursu dla swej ważności musi zostać złożona w formie pisemnej za pośrednictwem e-maila lub w przesłana w formie pisemnej na adres organizatora.

Datą rezygnacji jest data wpłynięcia (otrzymania) pisemnego oświadczenia o rezygnacji z kursu do organizatora.

Organizator, z przyczyn niezależnych od niego, może odwołać kurs, podając jednocześnie następny termin szkolenia.

§7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W przypadku powstania sporu na ramach zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na bazie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie, a sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Klientami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązujące.

Administratorowi serwisu przysługuje prawo zmiany Regulaminu, o której poinformuje Klienta w postaci informacji umieszczonej w Serwisie. Zmiana warunków korzystania z Serwisu nie będzie dotyczyć Usług zamówionych przez Klienta przed wprowadzeniem zmiany w życie.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2024 r.

Smile Academy

Opinie kursantów
- dziękujemy za zaufanie

Smile Academy

Smile Academy

Zapraszamy
- na szkolenia!

Kontakt do nas

Potrzebujesz więcej informacji?
- skontaktuj się!

Skontaktuj się z nami. Skontaktujemy się z Tobą w celu omówienia szczegółow szkoleń!